Gyakran ismételt kérdések

1. A keresés nem adott eredményt. Mi lehet az oka?

Nézd meg, hogy pontosan írtad-e be a kívánt kifejezést vagy a beíráskor válogass a feljövő ajánlások közül. Ha így is eredménytelen a találat, akkor válassz másik kifejezést.

2. Elfelejtettem a jelszavamat. Mit tegyek?

A bejelentkezési oldalon kérd a Jelszó újraküldése funkciót.

3. Kérdéseimmel kihez fordulhatok?

Az ügyfélszolgálatunkon munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre.

4. Miért nem jött meg a regisztrációs aktiváló levél?

Biztosan meg fogod kapni. De ha nem látod a levelet a beérkezett üzenetek között, tedd a következőket:

  • várj pár percet, hátha a levelező rendszered még nem juttata el hozzád,
  • ellenőrizd a levélszemét mappát, hátha a leveleződ oda tette,

Ha végképp nem találod a levelet, akkor hívd fel az ügyfélszolgálatunkat a 06 1 372 4950-es telefonszámon, vagy írj egy e-mailt az info@szaklista.hu e-mail címre!